VANN | Passbeskrivning | Träningspass på VANN

Passbeskrivning

Passen genomförs under ledning av erfarna instruktörer och du kan delta även om du aldrig har prövat på det förut. När vädret tillåter anordnas en del av passen utomhus.

Alla pass är mellan 30-45 min långa. Varje söndag läggs efterföljande veckas träningsschema ut, där kan ni hitta tider och vilket pass som utförs.

Följ oss på FACEBOOK & INSTGRAM för senaste nytt

Gruppträning för alla, ledda av erfarna instruktörer!

Passbeskrivning

YINYOGA

Enkla övningar som utförs sittande eller liggande och som stretchar både muskler och bindväv på djupet

STILLA YOGAFLÖDE

Avslappnande yogaövningar för att öka fokus & kroppskontroll.

STÄRKANDE POWER YOGA

En yogaform där kroppen är i flytande rörelser och får utmana musklerna

ANDNINGSYOGA

Andningsövningar som kopplar ihop kropp & andning för ett djupare fokus.

BASTUYOGA

Består av en serie enkla yogaövningar som utförs sittande på bastubänken i en behaglig temperatur. Värmen från bastun i kombination med yogaövningarna hjälper kroppens ämnesomsättning, reducerar stress och förbättrar sömnen. Bastuyoga passar alla och kräver ingen tidigare erfarenhet av yoga.

SOMA MOVE

En holistisk gruppträningsklass som är atletisk, svettig och fysisk ansträngande, men samtidigt mjuk och flödande. Soma Move gör den mobile stark och den starke mobile.

CIRKELFYS

ett träningspass där du får allt i ett, styrka, kondition och rörlighet. Träningens utförs i intervall form. Var och en jobbar i sitt eget tempo efter egen förmåga.

LÖPPASS

Sträck ut benen i löpspåret efter en dags konferens, vad sägs om ett intervallpass eller kanske ett pass med fokus på löpteknik.

VATTENGYMPA

Ett härligt vattenpass som förbättrar kondition, styrka, rörlighet och koordination.

CROSSTRAINING

Utomhusjogg varvas med intervaller. Vi stannar till längs vägen på styrkestationer.

VANN